woow

hello !

Idag efter skolan följde jag med en skolkompis till tatueringsstudion , självklart gjorde hon sin tatuering och måste säga att den blev riktigt coolt ! hon var rätt modig för att göra sin första tatuering  just på skulderbladen och den var inte alls liten måste jag säga. Men gud va smärtsam det såg ut att vara, nu vet jag inte längre om jag skulle klara av att göra en , men lite sugen blev man i alla fall .... Ni undrar säkert hur den ser ut men min jävla mobil behöver en cd skiva för att överföra bilder =(   =( ohh!!!! .. ska försöka få tag på en, men måste i alla fall säga att hon gjorde sydamerikas kontinet och så skrev hon Chile , Aa ni vet var.  Precis brevid där Chile ligger.
haha den här är min vän medans hon tauerade sig =P

 

// Hizet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0